В
цьому навчальному році вчителями російської мови та світової літератури було
продовжено роботу в напрямку залучення школярів до найвищих досягнень світової
літератури і культури, формування загальнолюдських і національних духовних
цінностей, а також виховання естетичного смаку, високої читацької і загальної
культури.
Насамперед у серпневому засіданні
вчителями було обговорено нові програми з російської мови та світової
літератури у 6-х класах. Також було звернено увагу на те, що твори які відсутні
у підручнику, вивчати Інтенет-ресурсами. При обговоренні програми зі світової
літератури у 6-х класах, було наголошено на тому, що школярі мають прочитати
художній текст в повному обсязі (повільно, уважно, творчо), бо це дає
можливість учням отримати цілісне естетичне та емоційне враження, спонукає
роботу думки й уяви, формує вміння і навички читацької культури.
Позитивним у вивченні світової
літератури є те, що відбулася настанова на зменшення кількості художніх текстів,
що відповідає здоров’язберігаючим технологіям в освіті (уникнення фізичного
перевантаження учнів, формування стилістичних очікувань та їх реалізація у
процесі зустрічі з прекрасним.
Вчителями було висловлено
задоволення підручником «Світова література. 6 клас». Є.Волощук, який має
оригінальні рубрики: «Літературна кухня», «Консультація професора Філологова»,
«Літературний навігатор», «Український мотив». Ці рубрики допоможуть школярам
стати вдумливими і творчими читачами.
Протягом навчального року було
проведено ряд відкритих уроків:
- Крамська Т.К. провела відкритий урок з світової літератури у 5 класі
на тему: «О.Уайльд «Хлопчик-зірка». Казкові персонажі, їх характеристика».
- Симоненко О.А. давала урок на тему: «Ч.Дікенс «Пригоди О.Твіста». Гуманізм
письменника, його співчуття до принижених і знедолених, передовсім до
дітей (10 кл.)
- Архип’юк Л.М. підготувала і провела лінгвістичний брейн-ринг з
російської мови у 6А класі «У полі слів».
Всі ці
уроки показали високий фаховий рівень вчителя, а також дали можливість
переконатися у тому, що школярів цікавить світова література як шкільний
предмет, на якому вони розкривають секрети літературних творів і таємниці
майстерності письменників, а також вчаться застосовувати засвоєні знання на
практиці.
В
цьому навчальному році протягом жовтня місяця перевірявся стан викладання
російської мови дирекцією школи. Вчителі показали свій високий фаховий рівень,
а учні – знання російської мови.
У
листопаді місяці проводилась шкільна олімпіада з російської мови, в ній брали
участь учні 11-х класів, в яких вивчається російська мова як шкільний предмет.
Переможцями у районному турі стали Ратушна Альона (11Б кл.) та Яшина Н. (11В
кл.) – вчитель Архип’юк Л.М.
27
лютого 2015 року відбувся районний семінар учителів світової літератури на
тему: «Застосування елементів інноваційних технологій у викладанні російської
мови і світової літератури», в якому брала участь вчитель Архип’юк Л.М. і
виступила з відео проектом «Творче використання інноваційних методів навчання
на уроках світової літератури».
Протягом
ІІ семестру вчителі світової літератури працювали в тісній єдності з шкільними
бібліотекарями, збираючи книги для дітей, які того потребують. У березні на
засіданні №3 було обговорено питання: «Виховання поваги до книги як
універсального носія інформації». Отже вчителі МО працюють вагомо і
кваліфіковано, творчо підходячи до вирішення поставлених перед ними завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар